bhfguf photo cutebigger.gif
| Bloggen | Om mig | Länkar |
Vecka 40
fredag 30 juni 2017


Sista veckan. Men känns som om det kommer att bli fler. 
Med stora grodan gick vattnet 2 veckor innan bf och hon kom 11 dagar tidigare.
Nu är det 4 dagar kvar. Jag har haft lite mensvärk, magknip och förvärkar sista veckan. Men det har inte dragit igång. Så himla tungt att bara vänta. Inte veta när det kommer.
Jag känner mig såå redo med att vara gravid. Iofs har jag kännt mig redo sen vecka 20 typ. Det är en lagom graviditets tid!
Ungen sparkar och bufflar mycket. Är alldeles öm i magen. Vissa dagar har jag sånt tryck nedåt att jag har svårt för att gå.
Allt är klart här hemma. Bara ett extra rum sovplats för mig och bebis ska göras iordning för sömnlösa nätter för hela familjen.
Idag är sista arbetsdagen för sambon och sista dagisdagen. Lediga hela sommaren tillsammans nästan. Jag har snart varit hemma i 2 veckor redan. Vart tog tiden vägen?

Etiketter: ,


♥ ♥ ♥ untitledBEAUTY | It's complete randomness.
sign
12:36 | back to top | 0 comments
Comments:

Skicka en kommentar



<< Home
Dejliigt ♥

En annorlunda gravidblogg.


BF 131202
Vardagskonturer Filosoferande

♥ ♥ ♥
gygyg photo babyblues.jpg
Kategorier
Filosoferande
Graviditeten
Pyssel
Shopping
Vardagskonturer