bhfguf photo cutebigger.gif
| Bloggen | Om mig | Länkar |
V 38
tisdag 13 juni 2017


Eh... Inte skrivit sen 34.. Vart tar tiden och minnet vägen?
Nu är bebis färdig. Hoppas att den kommer nu snart!
Jag orkar inte vara gravid längre. Men det är nästan oförskämt vad bra jag mår i jämförelse med förra gången. Då var jag ett vrak.
Det är svårt att orka med en treåring i trotsåldern. Hoppas på att få tillbaka krafterna efter förlossningen. Känner mig inte som världens bästa mamma direkt.
Har varit på föräldragrupp, vilket kändes totalt meningslöst.
Sambons familj har drygat sig återigen. Har på känn att det kommer bli många tråkigheter med dem den här sommaren. Jäkla människor till att förstöra.
Nu är i varje fall bebis här inom 5 veckor. Om jag går över 2 veckor.

Etiketter: ,


♥ ♥ ♥ untitledBEAUTY | It's complete randomness.
sign
12:04 | back to top | 0 comments
Comments:

Skicka en kommentar



<< Home
Dejliigt ♥

En annorlunda gravidblogg.


BF 131202
Vardagskonturer Filosoferande

♥ ♥ ♥
gygyg photo babyblues.jpg
Kategorier
Filosoferande
Graviditeten
Pyssel
Shopping
Vardagskonturer