bhfguf photo cutebigger.gif
| Bloggen | Om mig | Länkar |
Vecka 34
söndag 21 maj 2017


Är på ett ungefär sämst på att dokumentet denna graviditet.
Det börjar närma sig. Jag längtar till finalen. Eller nä jag längtar till finalen är över. Jag längtar inte efter förlossningen och allt vad det innebär.
Denna graviditeten har varit som en dröm i jämförelse med den första.
Trots det är jag ju halvtids sjukskriven pga foglossning. Men jag har sluppit de flesta andra krämpor. Gallsten och alla anfall, ont i ryggen av gallsten, ont i ryggen av sned kota, hård mage så det blödde massor, hälsporre, halsbränna, inte kunna sova alls nästan, foglossning från hell, svullen i 5 månader, svamp och ljumsk svamp, munsår, rinnande flytningar, bristningar, mer kräkande, mer hunger på nätterna, sparkar upp i revbenen, blödande tandkött. Ja det är nog mer. Nu har jag fått lite svamp en gång för ett par veckor sedan, lite för hård i magen några gånger, foglossning då ju, mer ont i nacken, svårare än innan att sova, lite svullnad börjar kolla. På det hela en såå mycket bättre graviditet.

Etiketter: ,


♥ ♥ ♥ untitledBEAUTY | It's complete randomness.
sign
10:11 | back to top | 0 comments
Comments:

Skicka en kommentar



<< Home
Dejliigt ♥

En annorlunda gravidblogg.


BF 131202
Vardagskonturer Filosoferande

♥ ♥ ♥
gygyg photo babyblues.jpg
Kategorier
Filosoferande
Graviditeten
Pyssel
Shopping
Vardagskonturer