bhfguf photo cutebigger.gif
| Bloggen | Om mig | Länkar |
3 pass kvar
måndag 1 maj 2017


Tre arbetspass kvar!
Varav att ett pass mest består av en utbildning.
Imorgon blir det nog lite att göra på listan, onsdag lite mindre och på torsdag ska jag göra absolut bara det nödvändigaste. Så som att lämna in nycklarna, maila lite överlämningar och säga hejdå till så många som möjligt.
Det är dags att gå hem och ta det lugnt på riktigt sen. Jag kommer förmodligen klättra lite på väggarna men klarar helt enkelt inte av att jobba mer nu. Så mycket stress och kollegor som stressar sönder sig. Jag får så dåligt samvete för att jag inte klarar av att göra mer. Men jag sätter mig själv först nu.

Etiketter: ,


♥ ♥ ♥ untitledBEAUTY | It's complete randomness.
sign
13:09 | back to top | 0 comments
Comments:

Skicka en kommentar



<< Home
Dejliigt ♥

En annorlunda gravidblogg.


BF 131202
Vardagskonturer Filosoferande

♥ ♥ ♥
gygyg photo babyblues.jpg
Kategorier
Filosoferande
Graviditeten
Pyssel
Shopping
Vardagskonturer