bhfguf photo cutebigger.gif
| Bloggen | Om mig | Länkar |
Vecka 26
tisdag 21 mars 2017


Vecka 26 är kommen.
Foglossningen känns mer och mer.
Har nu börjat få tillbaka lite energi emot innan. En veckas sjukskrivning till ända. Dvs jag gråter inte av utmattning eller känner att jag inte reder ut att ta hand om mitt barn. Jag ska till läkaren imorgon och prata om följande veckor som kommer.
Jag är rädd för att jag inte kommer att orka med kaos och stor arbetsbelastning.  Likaså har jag inte fått någon arbetsbeskrivning på vad det är jag ska göra egentligen. Så det kan ju lätt bli lite katastrof.

Etiketter: ,


♥ ♥ ♥ untitledBEAUTY | It's complete randomness.
sign
11:02 | back to top | 0 comments
Comments:

Skicka en kommentar



<< Home
Dejliigt ♥

En annorlunda gravidblogg.


BF 131202
Vardagskonturer Filosoferande

♥ ♥ ♥
gygyg photo babyblues.jpg
Kategorier
Filosoferande
Graviditeten
Pyssel
Shopping
Vardagskonturer